Хэргэлсэнд баярлалаа
[Powered By adulguun.blogspot.com]

2011-05-19

Миний тухай болон блогын удирдамж дүрэм,,


  Миний тухай болон Блогын удирдамжыг дэлгэрэнгүй дарж үзэнэ үү.




Удирдамж[Заавал унших ёстой]
Манай блог нь бүх төрлийн чиглэлээр мэдээ мэдээлэл өгөх ба таныг мэдээлэл тэхнoлoгooc хоцроохгүй байхаар хичээж ажлах учир бүх насныхан орж үзэхэд нээлттэй үзүүштэй байх юм.
Юм болгоно дүрэмтэй байдгаар манай блог ч бас дүрэмтэй үүнд:
1)Бусад хүмүүсээ хүндэтгэж зөв боловсон харицдаг байх.

2)Манай блогоос гаргаж буй үйл ажилгаанд чадах ядхаараа оролцдог байх.

3)Манай блогын албан ёсны гишүүнээр бүртгүүлсэн байх
Гэсэн 3 дүрэмтэй..
 
Миний тухайд 
Намайг дөлгөөн гэдэг ба 1997 оны 8 сарын 24 нд айлын отгон хүү болж мэндэлсэн бөгөөд өдгөө дунд сургуулд сурж байна даа.Багаасаа л маш олон зүйл сонирхдог хүүхэд байсан ба бага ангид байхдаа тааруухан сурдаг байсан одооч тааруувтар л даа.Сүүлийн үед хичээл номондоо их анхаараад байгаа xэxэ.Чөлөөт цагаа эхэнхийн комны ард дота тоглож өнгүүрж хааяа л нэг найзуудтайгаа уулзаж есөн бусын юм хийндээ.Угаасаа л манай найзууд нээх гадагшаа гараад байдагүй комны ард бас л суудаг хүүхдүүд л дээ.
Жич: Энэ миний анхны сэдэв учир учир дутагдал их байгаа байх хөлцөл өчий.Мөн энэ сэдвийг байнга шинчилж байх болно.

2 comments:

  1. За сэтгэгдлээ үлдээгээрэй

    ReplyDelete
  2. ёстой уран сайхны аргаар бичжээ :D

    ReplyDelete